נושאים ראשיים

כל מה שרציתם לדעת על שיחזור הערלה

דויד של מיכאלנג'לו מציג פין בצורתו הטבעית
בעשור האחרון בארה"ב, גברים רבים מחליטים לשחזר את הערלה ובצדק. ישנן כמה דרכים לעשות זאת. העורלה לא תהיה כמו העורלה הטבעית כיוון שלא ניתן לשחזר את הפרנולום, הנקודה המחברת בין העורלה לעטרה, וכן רגישות העור הפמיני של העורלה וקצות העצבים לא יתחדשו. אף על פי כן, שחזור העורלה כן יוסיף המון לחיי המין של בני הזוג.

איך?

דמיינו את העטרה כיום: עבה יבשה ואפילו מחופספת. דמיינו שהעטרה בפין הנימול היא כמו כפות הידיים של אדם העובד כל יום, במשך שעות, עבודה פיזית. כפות ידיו עם הזמן הופכות גסות יותר, עורן עבה והן הרבה פחות רגישות ממה שהיו. ללא ספק. עכשיו דמיינו שאותו אדם פסק והחליף למקצוע בו הוא מוכר קרמיי גוף וידיו לחות כל יום, במשך כל היום. הבדל גדול, נכון? בדיוק כך גם הפין. 

שחזור העורלה תשיב לפין את רגשיותו הטבעית. הפין יהפוך מוגן כל הזמן משפשוף חוזר במכנסיים, באוויר וכ"ו. העטרה תשוב להיות מוגנת כאיבר פנימי, תשוב להיות לחה ולהינות מטמפרטות הגוף. העטרה תתרכך כפי שנועדה להיות בטבע. שחזור העורלה לא רק ישיב לעטרה את רגישותה, העורלה גם תמנע את החיכוך בין העטרה לקירות הנרתיק ותשמור על הסיכה הטבעית של האשה. בת זוגכם תהנה מהעורלה ממש כמוכם.

שיחזור העורלה נשמע כמו צעד גדול. נשמע כמו טרחה, השקעה... להתחיל "להתעסק" עכשיו עם הפין. אבל האמת שממש לא. שחזור העורלה מאד דומה לישור שיניים. צריך רק להתחיל את אפקט הלחץ בעור הקיים בפין, ולתת לזמן לעשות את שלו. אין צורך לעצור שום דבר בכדי "אקטיבית" להתחיל "ולעבוד" על שחזור העורלה. מדובר בתהליך שלא דורש התערבות כירוגית, רק זמן.

אתר "עשרת הדרכים" תומך באופן מלא בשחזור העורלה. אפשר למצוא באינטרנט חוויות אישיות בשפע, על גברים ששחזרו את ערלתם.

לצערי, נדמה שבארץ האפשרות הזו פחות "ריאלית" ממקומות אחרים, אבל למה בעצם? למה לא לשחזר אם אפשר? לא מדובר בניתוח. רק זמן. גברים יקרים, מגיע לכם לקבל חזרה את מה שנלקח מכם. לבת זוגכם מגיע סקס טבעי, נעים, רך, לא כואב. מגיע לה לחוות סקס טבעי, מגיע לה להינות מאורגזמות וגינליות. מגיע לכולם להתנסות בסקס כפי שנועד בטבע.

מגיע לכם לחוות סקס מרגש, חושני, המקרב בין בני זוג, ולא משאיר טעם חמוץ של אי נוחות או כאב בתחילת, באמצע או בסוף הסקס.

אם אתם אדונים לעצמכם, אם מצאתם את האתר הזה כי רציתם לדעת עוד על העורלה, על הפין הנימול והפין הערל, אין שום סיבה שלא תקחו צעד נוסף.

עכשיו כשאתם יודעים מה נלקח מכם, לא תרצו את מה שמגיע לכם חזרה?
להלן לינקים בנושא:

לדרך המהירה ביותר לחידוש העורלה:
http://catstretcher.com/ReferenceSupportsites.html
תמונות של הפין הנימול בשלבי התחדשות.
http://www.foreskinrestore.com/pictures.html
הבדלים בין המכשירים הקיימים לחידוש העורלה
http://www.x-mail.net/restore/compare.htm
שיטות שיחזור
http://www.restoringforeskin.org/public/manual-tugging/method-1

ניתן להוסיף ויטמין סי לתזונה היומית בכדי לעודד צמיחה מהירה יותר של עור העורלה. הוספת ויטמין סי לתזנה היומית גם יכולה למנוע סימני מתיחה על הפין ממהירות הצמיחה של העור. בכל מקרה חשוב להתייעץ עם רופא לפני שינויים בתזונה היומית שלך.

ישנם עוד אתרים רבים בנושא. מומלץ לחפש באינטרנט מונחים כגון:
foreskin restoration
foreskin restoration devices
how to restore my foreskin

פרטים נוספים:
אינפורמציה כללית על שחזור העורלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה